اداری

مدیر اداری آقای سیدحسین میرجعفری

مدیر اداری : آقای سیدحسین میرجعفری

وظایف و اختیارات :

بخش اداری و منابع انسانی به عنوان قلب تپنده دانشگاه شناخته می‌شود.

اهم فعالیت‌های بخش اداری و منابع انسانی به صورت خلاصه عبارتند از:

  1. بررسی مستمر در خصوص منابع انسانی دانشگاه نظیر ساختار، فرایند جذب و نگهداشت، ارزشیابی، صدور احکام، خدمات رفاهی و...
  2. استقرار ساز و کار ارتباط و تعامل سودمند با دانشکده‌ها، مؤسسات و واحدهای سازمانی برای ساماندهی امور مربوط به نیروی انسانی و ارائه و اجرای برنامه‌های رفاهی کارکنان
  3. طراحی و تدوین شاخص‌ها، معیارها و استانداردهای ویژه در زمینه بهره‌وری نیروی انسانی و امور رفاهی و...
  4. استقرار سامانه نظارت و ارزیابی مستمر و پویا بر منابع انسانی نظیر ارزشیابی دوره‌ای و ارزیابی عملکرد کارمندان
  5. استقرار نظام مشخص انجام فرایند برنامه‌های مدیریت نظیر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، بازنشستگی، ارزشیابی، انتصابات ، امور رفاهی ( تسهیلات مالی و خدمات بیمه‌ای )، صدور احکام ترفیع، ارتقا، فوق‌العاده‌ها، تمدید قرارداد، تبدیل وضعیت و... اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه
  6. بهبود و توسعه امور مدیریت منابع انسانی در قالب دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و اجرای صحیح قوانین و مقررات
  7. سنجش نیازهای دانشگاه به منابع انسانی و برنامه‌های رفاهی و اتخاذ تمهیدات مناسب برای تأمین آنها در قالب مقررات و مجوزهای مربوطه و متناسب با منابع مالی
  8. برنامه‌ریزی نیروی انسانی در قالب برنامه‌های عملیاتی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز در قالب آزمون استخدامی، جابجایی نیروها در واحدها، کاهش نیروی انسانی مازاد و...
  9. ساماندهی نظام مکانیزه مدیریت منابع انسانی و بهره‌گیری از سایر سیستم‌های موجود، نظیر سیستم مالی برای بهبود و توسعه فرایندهای اجرایی
  10. برگزاری و تشکیل جلسات هیات اجرایی، کمیته ارتقای کارکنان غیر آموزشی، مشارکت در هیأت جذب و استخدام اعضای هیأت علمی، هیأت ممیزه، کمیته ترفیعات، شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه و شورای مدیران حوزه معاونت اداری و مالی، برای اجرای برنامه‌ها و تصمیم‌های مربوط به منابع انسانی
  11. تنظیم و تدوین گزارش‌های ادواری و مستمر از فعالیت‌های واحد تحت سرپرستی و انعکاس آن به مدیران
  12. بهره‌مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی در اجرای وظایف
  13. مدیر منابع انسانی، دبیرخانه، ورود وصدور نامه‌های مربوطه اعم از اداری، آموزشی، مالی و ....
  14. کنترل آمار روزانه کلیه کارکنان و ثبت ورود و خروج و هم‌چنین اعزان به مرخصی و استراحت و استعلاجی کارکنان مرکز
  15. نظارت و کنترل کارکنان خدماتی و هم‌چنین سرکشی به محوطه و کلاس‌ها و سالن‌های مجموعه مرکز
  16. نظارت بر امور ترابری و خودرویی مرکز

ارتباط با ما :

021-65030106

021-65030146

مرکز علمی کاربردی هواپیمایی ساها